Android Tablets Forum banner
1 - 2 of 2 Posts

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hola a todos , problema a la vista , he intentado actualizar el firmware descargado desde la pagina Saayi 3.0 UI en una Dropad A8T , he pasado el firmware a la tarjeta externa , he arrancado con la tarjeta y ha empezado a actualizar pero parece ser que no lo ha hecho bien y el caso es que ahora tengo la tablet con pantalla en ***** , no arranca , he hecho reset pulsando el boton que lleva y nada de nada pantalla en ***** ..
Como arranco , que teclas debo de pulsar para restaurar , o que debo de hacer para volver a su origen .
Me podeis ayudar
Gracias

Hello to all, at sight problem, I have tried to update firmware unloaded from the Saayi page 3,0 UI in a Dropad A8T, have passed firmware to the external card, have started with the card and has begun to update but it seems to be that it has not done it well and the case is that now I have tablet with black screen, does not start, I have done reset pressing the button that takes and nothing don't mention it black screen. As I start, that keys I must press to recover, or that I must make to return to its origin. Podeis to help Gracias me
[email protected]

·
Global Moderator
878 Posts
1 - 2 of 2 Posts